facebook instagram linkedin
Selecteer een pagina

Bostik is één van de grootste lijm- en kitproducenten en heeft wereldwijd 5.000 medewerkers verspreid over 50 landen. Met lijmoplossingen maakt Bostik de wereld veiliger, flexibeler en efficiënter. Bostik lijmen zijn bijna overal terug te vinden: van thuis tot kantoor en van levensmiddelen tot transport. Sinds 2016 is Bostik onderdeel van Arkema.

HSP is al meer dan 15 jaar de creatieve partner van Bostik. We hebben o.a. de guidelines van de nieuwe huisstijl voor beurzen, brochures en stationary opgesteld en vormgegeven en de designs gecreëerd voor de wereldwijde site signage. Ook maken we ieder kwartaal een online magazine voor de Consumer Community van Bostik waarin we events en projecten delen met alle stakeholders wereldwijd.

Recente cases voor Bostik

Bostik Exhibition Guidelines

Na de introductie van de nieuwe huisstijl in 2021 hebben we onlangs guidelines ontwikkeld voor beurzen. Doel is dat de beursstands van Bostik overal ter wereld dezelfde uitstraling en look & feel krijgen. Of het nu om industriële beurzen of consumentgerichte beurzen gaat, de uitstraling van het merk Bostik moet uniform zijn en ‘Attached to Your World’.

 

Bekijk dit project

Bostik Golden Gecko Award

Om alle landen te motiveren om optimaal te presteren in sales, marketing en productonwikkeling is er de Golden Gecko Award bedacht. Het land met de beste overall performance in een kalenderjaar wordt in het zonnetje gezet en ontvangt tijdens het jaarlijkse event de Golden Gecko Award. HSP maakt ieder jaar een introductiefilmpje, een after movie en een online magazine voor dit event. En natuurlijk regelen we ook dat de winnaars de prijzen precies op tijd ontvangen.

 

Bekijk dit project

Steering unit event Athene

Tijdens het steering unit event komen Bostik medewerkers uit heel Europa bij elkaar om innovaties en ontwikkelingen in de verschillende markent met elkaar te delen. Het meest recente event vond plaats in Athene. HSP ontwikkelde voor dit event het uitnodigingstraject (html-mailings) een introductiefilm, roll-up banners, een ‘who is who’ booklet en een survey waarin deelnemers konden aangeven hoe ze het event beleefd hadden.

 

Bekijk dit project

Bostik Consumer Magazine

Sinds een paar jaar is Bostik ook actief op de consumentenmarkt met een speciaal ontwikkeld assortiment DIY-producten. Om wereldwijd alle stakeholders op de hoogte te houden van innovaties, marketing campagnes en events, maken we ieder kwartaal een Eezine voor de Consumer Community. In deze online magazines worden door middel van korte teksten, filmpjes, foto’s en animaties alle betrokkenen op de hoogte gehouden van de trends en ontwikkelingen op consumenten gebied.

 

Bekijk dit project