online marketing

Online marketing
Als je online stappen vooruit wil maken, dan ben je bij HSP aan het juiste adres. HSP heeft een compleet pakket aan online expertises in huis. Met deze expertises halen we het maximale uit elk digitaal platform. We focussen op meer bezoekers, meer leads en hogere conversie.  Doelgerichte marketing versterkt de online beleving van je merk en draagt bij aan het vergroten van business. Het begint met het in kaart brengen van de customer journey. Hierdoor weten we welke reis jouw klant aflegt voordat deze overgaat tot aankoop. Vervolgens zorgen we voor de inzet van de juiste middelen, op het juiste moment en via het juiste kanaal.

HSP biedt een compleet dienstenpakket aan online marketing aan:

  • Zoekmachine-optimalisatie (SEO)
    Het optimaliseren van een website zodat deze beter gevonden wordt in Google en andere zoekmachines. Zoekmachines als Google en Bing zijn vaak hét beginpunt in de zoektocht naar een product of dienst. Een goede positie en gevonden worden op de juiste zoekwoorden is belangrijk om potentiële klanten te leiden naar jouw website. HSP helpt je dit te bereiken.

     

  • Adverteren in zoekmachines (SEA)
    Het inzetten en optimalizeren van Google AdWords door advertenties, banners en via remarketing.
    Val op in zoekmachines als Google met doelgerichte advertenties en relevante zoekwoorden. HSP stuurt op maximale resultaten en het verbeteren de vindbaarheid van jouw website.

     

  • Google Analytics
    Google Analytics is een instrument dat inzicht geeft in het gedrag van de bezoekers op je website. Aan de hand van statistieken krijg je een goed en overzichtelijk beeld van de prestaties van je site en van de bezoekersstromen en paginaweergaves. Met deze gegevens optimaliseren wij jouw website.

     

  • Social media marketing
    Online aanwezig zijn is meer dan alleen een mooie website. Via social media kom je in contact met jouw doelgroep en deze beïnvloeden. Bovendien vergroot je de online vindbaarheid en boek je betere verkoopresultaten. Adverteren op social media kan heel effectief zijn. Het grootste deel van je doelgroep is namelijk goed via social media te bereiken. De meest bekende social-media platformen zijn natuurlijk Facebook, Twitter, LinkedIn of Instagram. HSP bekijkt welke social media platformen voor jouw bedrijf en jouw doelgroep het meest relevant zijn en welke het beste bij je activiteiten aansluiten. Met als doel een optimaal rendement.

  • E-mailmarketing
    Een nieuw product onder de aandacht brengen? De bezoekersaantallen op jouw website vergroten? Met een effectieve online nieuwsbrief bereik je effectief jouw doelgroep. HSP werkt met het gebruiksvriendelijke programma MailChimp. Eenvoudig, snel en goedkoop! Hiermee sturen we eenvoudig een mooi vormgegeven (periodieke) nieuwsbrief naar jouw klanten of relaties. Hierin geef je relevante en gepersonaliseerde informatie waar je community iets aan heeft. E-mailings vormen een belangrijk contactmoment met jouw klanten. HSP ondersteunt haar klanten met de juiste teksten, de mooiste vormgeving en een slimme timing. En we weten welke restricties er aan html-nieuwsbrieven zitten in het kader van de AVG-wetgeving.

     

  • Conversie optimalisatie
    Conversie-optimalisatie zorgt ervoor dat een hoger percentage van jouw websitebezoekers converteert. Na het vaststellen en meetbaar maken van je conversiedoelen volgen, meten en analyseren we de acties die bezoekers ondernemen.  Als dit duidelijk is worden deze doelen meetbaar gemaakt. HSP kijkt naar de content, de user experience, het gebruiksgemak, de marketingpsychologie en call-to-actions. Met de juiste tools, zoals Google Optimize voor A/B testen en Hotjar, optimaliseren we de conversie op jouw website.

    HSP maakt bij voor de optimalisatie van conversies gebruik van de 6 beïnvloedingsprincipes van Cialdini.

Wil je ook online beter zichtbaar zijn?

Stuur ons dan een berichtje.
En wij nemen snel contact met jou op.