
Bostik Tour de France
Bostik is een wereldleider op het gebied van lijmen en kitten. Bostik ontwikkelt al meer dan 125 jaar innovatieve oplossingen voor bouw, industrie en retail. Zo maakt Bostik treinen veiliger met brandwerende kitten en auto’s lichter door gebruik van lijmen i.p.v. schroeven.
De context
In de afgelopen eeuw heeft de Tour de France zich ontwikkeld tot een van de belangrijkste sportevenementen ter wereld. Het verbindt mensen en brengt verschillende werelden bij elkaar. De Tour combineert alles wat sport zo speciaal maakt. Het gaat om focus en uithoudingsvermogen.
Bostik is sinds 2015 sponsor van de Tour de France en ook in 2018 is Bostik ‘official partner for smart adhesives’. Bostik voelt zich sterk verbonden met dit unieke evenement dat geavanceerde technologie, innovatie, teamspirit en buitengewone prestaties bij elkaar brengt.
Doelstelling van Bostik is maximale exposure tijdens de Tour en om waardevolle klanten de Tour de France te laten beleven.
Doelstelling van Bostik is maximale exposure tijdens de Tour en om waardevolle klanten de Tour de France te laten beleven.