analyse en strategie

Analyseer jouw bestaande middelen en bepaal de strategie die bij je past!

Wat is goed en wat kan beter?

Voordat we aan de slag gaan bekijken we eerst wat het startpunt is. Zijn er dingen die al goed zijn ingesteld en
waar we dus niets aan hoeven te wijzigen? Het is natuurlijk onnodig om tijd en geld te besteden aan iets wat al
goed is ingesteld. Vervolgens analyseren we waar verbeteringen te behalen zijn.

Dit doen we op door middel van de volgende stappen:

Content Strategie

We beoordelen de content die je gebruikt op jouw website, webshop en in jouw communcatiemiddelen.
Is de boodschap helder en is de uitstraling van jouw communicatiemiddelen eenduidig? Klopt de content al grotendeels, dan schaven we de teksten alleen een beetje bij. We kijken dan vooral naar de schrijfstijl, vindbaarheid (SEO) en conversies. Waarom worden sommige pagina’s beter bezocht dan andere pagina’s?

Zoekwoord Analyse

De kwaliteit en hoeveelheid zoekwoorden bepaalt hoe goed jouw website wordt gevonden. We analyseren op welke zoekwoorden jouw website wordt gevonden en of er wellicht betere, aanvullende zoekwoorden noodzakelijk zijn. Hierbij kijken we ook naar welke zoekwoorden jouw concurrent gebruikt.

Website Analyse

Zoekmachines als Google beoordelen websites steeds vaker op kwaliteit, snelheid en content. Het is dus erg belangrijk om jouw website en/of webshop te analyseren op deze punten. Hoe is het gesteld met de snelheid, is de website responsive en dus goed te gebruiken op mobiele applicaties en klopen de titels en metatags.
Worden de afbeeldingen goed gevonden en zijn ze allemaal voorzien van correcte alt-teksten? Wij analyseren dit voor je en geven na deze analyse tips over hoe je je website kunt verbeteren. Je kunt er dan voor kiezen dit (grotendeels) zelf op te pakken, maar uiteraard kunnen wij dit ook voor jou doen.

Ik wil graag een gratis webanalyse rapport!

Neem contact met mij op: